Pages

Followers

Sunday 27 November 2011

assalamualaikum....
ayoyoyo..dh lama tak update blog.mesti anda anda semua tertunggu2 kan.(cis,bajet femes mcm zackzukhairi).
ok ok ok...xper....aper aper pom ..hari ni masok 1 Muharam 1433H.Semoga tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya.Kita patot lebih peka menyambut Maal Hijrah berbanding Tahun Baru Masihi.Betul tak?Tahun Masihi ni org puteh punya kalendar,biasanya kalu tmpt2 kiter,time nak masok tahun baru masihi,konsert x payah nak kata,konsert sana,konsert sini,konsert sana-sini.apa kejadahnya?aku ni bukannya xmint hiburan ,lyn jgk lagu2 jiwang,lagu2 korea yg mcm2 jenis joget,tp utk menghadiri konsert,no way man.Walopom aku mint GG,SUJU,kalau dorg datang jemput ak tgk konsert diorang pom ak x teragak2x nk menolaknya sbb xboleh kot,Kat konsert bercamour gaul laki2 n pompuan .Yang laki ni pulak,masa ni la dia nak amik kesempatan utk touch n go.Klau Sungmin SUJU mai melutut dpn aku,smbil menghulurkan tanganya,aku x teragak2x nk menolak dan mengatakan ..bianata,i cant go...hua hua hua..tingginya daya imaginasi aku.....


ok ok ok..hr ni dah masok 2 hari aku xstdy.hari jumaat hari tu ak ada test ODE,ayoyoyo..hehehhe,,biasala test kan,bila habis test,sesudah melangkh kuar dewan exam tu,mulut muncung 1000.boleh gantung hanger nak sidai baju.ayoyoyo...mcm2x la ak buat smbil buang masa,cthnya tengok running man..biler tgk running man,ak mcm org kurg sioman,gelak sorang sorang dgn kerenah Gwangsoo,Commander,Big Nose Hyung,Yooruce Will,Monday couple,haroro dan tetamu2 mereka.heheheh...

lg lg..hmm..sbnrnya xder aper pom nk citer saje jer nak tulis enrty,biar nampak aku ni aktif sikit berblogging ..hehhehe..k la....

SALAM MAAL HIJRAH ,Jom menghijrahkan diri,Plan kalau boleh nk meminimumkan tgk lagu2 korea,tp tp tp..xleh la...sob sob....but..i wil try harder.........u can do it nadia.....................=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...