Pages

Followers

Wednesday 26 September 2012

because....

Assalamualaikum..

Saya berblogging kerana 

Saya seorang yang pendiam. 

Untuk menzahirkan perasaan saya, so saya akan menaip blog. Well. Saya bukanlah seorang yang pendiam sangat. Namun, setiap kali saya ingin bercakap, mesti ada orang yang pintas cakap saya. Paling sadis la, (tak de lah sadis sangat), saya kemain dengar someone bercerita, yer la, walaupun cerita tak der lah menarik sangat. Namun, disebabkan saya tak nak dia terasa hati, saya khusyuk mendengarnya. Tapi bila saya nak story mory pasal pengalaman saya, dia buat tak dengar jer. Sedih tak? Tipu la pulak kalau saya cakap saya happy. Mueheheh. Tapi hidup nie kena sentiasa happy n ceria. Walau pun tak ada orang nak layan kita, kta kena happy. Thats y la saya suka berangan. Mueehhehe. Then, saya suka bercakap dengan kucing. Meow. Sometimes, kucing adalah teman yang setia. Bila kita bermonolong dengan kucing, kucing akan mengiau (meow meow). Seakan - akan dia nak pujuk kita jgn bersedih. Waa. Rindu kat shabubu.
shabubu dan shamemei

Sometimes, saya tertanya2, kenapa orang yang tak berapa rapat dengan saya macam seolah - olah tak berminat nak mendengar saya bercerita. Hmm. I guess saya ini seorang yang memboringkan. So, sekali lagi saya berangan, kalau saya cantik macam Neelofa, mesti ramai nak dengar citer saya kan walaupun cerita tersebut hanyalah cerita aku bangun lambat dan bla bla bla. Mueheheh..

Alhamdulillah kerana saya dikurniakan bf - bf yang memahami. Every saya bercerita, mereka akan dengar. Waa. rindu kat Fikah. Za dah ada depan mata. Hari2 dok gelakkan dia. Muehehehe. 

fEELING sad n angry? For sure la tidak u olls. kerana banyak lagi sebab untuk i hidup bergembira. (cakap macam nada abg sally dalam Upin dan Ipin.)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...