Pages

Followers

Wednesday 26 September 2012

Taeyeonnie

Aku peminat Tae Yeon ...
Saya Wan Nur Nadia. Cun tak saya. (Sila muntah sekarang)

Aku selalu membayangkan kalau muka aku macam Tae Yeon, mesti aku seorang yang peramah dan banyak cakap kan? Ye lah, sebab ada kelebihan rupa kan. Mueheheh. Kenyataan ini bukan bermakna aku tidak bersyukur dengan apa yang aku ada taw. For sure aku bersyukur dengan nikmat ALLAH kerana dikurniakan wajah yang sempurna, tidak cacat dan manusia adalah sebaik - baik kejadian. Syukran Ya ALLAH.

Hensem Mikhael lagi. Mokya rindu.
Namun, aku manusia biasa. Tak terlepas dari suka berangan. Berangan adalah hobi sampingan aku di samping menonton tv. (See, sungguh tidak produktif langsung hobi aku). Kadang - kadang, aku berangan muka aku hensem macam Si Won. Muka cun macam Kristen Stewart atau pun Katrina Kaif. Muehehe. Kalu muka macam Kristen Stewart, mesti Robert Pattinson dah minat kat guek.

nAMUN, apa lah sangat kalau muka cantek, namun perangai ya ampun, macam tali barut Basyar atau pun Basyar sendiri lah. Lebih jahat dari abang tan u olls.

Teringat kata - kata Matluthfi,
Plastik, sampah paling banyak atas muka bumi ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...