Pages

Followers

Wednesday 18 April 2012

Wait for me Smk Sungai Pusu ;)

Alhamdulillah dengan izin ALLAH dapat saya berpraktikal di SMK Sungai Pusu.Harap-harap warga-warga sekolah tersebut menerima kehadiran saya dan kawan saya dengan seadanya.
Hohoho...semoga segalanya dipermudahkan.Begitu juga dengan urusan anda.
Berdebarnya nak p pratikal.Nak ajar anak orang.Bukan senang tue nak mendidik anak orang menjadi pandai+bijak+genius.

Tapi,penting ke semua tue kalau tidak disertai dengan akhlak yang baik.
ermm.bagi saya,cukup sudah anak murid saya mempunyai akhlak baik walaupun akademik tak seberapa .Kan?
Yeah.mereka mungkin sudah berusaha.Tapi ALLAH tangguhkan rezeki mereka dulu sebab ALLAH nak bagi yang lebih baik lagi.Kan?



Cikgu sekarang bukan mcam cekgu dolu2.Mai nak habak.student sekarang kalau cikgu suruh buat ketuk ketampi 20 kali pun siap kasi tahu mak bapak.bagi mak bapak yang memahami,tak pe la yew.Tapi,kalau mak bapak yang manjakan anak diorang,silap hari bulan,kena sama woooo.Macm status teacher saya kat FB.


Lecturer ada cakap cikgu sekarang sebelum ambil tindakan kat budak2,kena fikir dulu pasal periuk nasi.Betul tak?


Ok.dah tak tau nak taip aper.Gua p dulu yew.Lets check it out


notakaki~lalala,berdebar ..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...